Sidor

söndag 31 juli 2011

Svårt att bestämma mig

Jag kan verkligen inte bestämma mig.

Surf har nu aktiverat anmälan till hemma tävlingarna. De är få platser och de är väl sådär med klassvalet om jag får vara petig. Men jag vet inte vad jag ska rida..

Eftersom de är få platser så har jag nu anmält mig till:

LB:1 och LA3 på lördag

LB2 och LA4 på söndag. Även meeting box då de känns drygt att köra hem. Men detta får vi se om hur hon klarar av de i boden.

Men egentligen är vi inte "där" för LA.. vi kan men vi är inte starka för godkänt.
Vi kommer att bli men ska jag strunta i LA eller ska jag köra på ändå? Jag tycker de är super svårt.

4 kommentarer:

  1. Jag tror det är riktigt nyttigt för dig att kunna rida en till häst (Jossan)! Önskar att man själv kunde rida mer annat! :) Börja med att vara anmäld så, och så får du se hur det känns. Du kan ju återta anmälan till strax innan tävlingen om du ångrar dig någon klass. Sen så kanske det är bättre att du rider någon LA bara för att få en till klass (el 2) att rida!
    Sv: Jag ska defenitivt försöka hoppa lite mer. Det är ju faktiskt himla kul. Och nyttigt både för mig och hästen. Och tack! Det kändes riktigt roligt att få lite flyt igen:)

    SvaraRadera
  2. Angående klassval... det var ingen som ville ta på sig tävlingen, så då blev det som det blev med klasserna. Vi försökte ha med alla nivåer som kan passa våra samt traktens ekipage. Till nästa år ska vi försöka ha ett möte där folk får komma med åsikter. För det är svårt att göra alla nöjda... speciellt när det inte är så många som är sugna att styra upp det själv...

    SvaraRadera
  3. Det är ju såklart upp till vad du känner att ni klarar av! Men om rörelserna sitter och det bara är styrkan som saknas tycker jag definitivt att ni ska starta LA på SURF!

    Det är bra rutin för både dig och Bavvan och när ni styrkemässigt är där kommer ni redan ha startat klasserna och du har framförallt något att gå tillbaka till å jämföra med :)

    Jag å Argos var eg inte redo för FEI, men vi startade det för att få en ordentlig utmaning och sen för min skull. Man får som en liten spark i ändan när man måste rida svårare rörelser. :P

    SvaraRadera
  4. Jag är åxå anmäld till b1 och a3, vi är ju definitivt inte där men so? Skulle vara kul att prova nåt nytt bara :) Och känns det hemskt så kan man ju alltid återta anmälan :)

    SvaraRadera