Sidor

söndag 31 juli 2011

Oklart

Veckans palnering blir ett luddigt schema. Eftersom vi har pratat om att åka till sundsvall innan jag åker till boden och sova på hotell. Plus ikea och hööks såklart! :) Jag vill ju inte åka sista veckan innan boden för då vill man ju spendera så mycket tid hemma på ridningen och finslipa allt till tävlingen.

Sen i veckan ska jag även premiär köra in mig och hästen till SURF för att träna plus att hon ska få åka lite innan boden. Vi ska även åka in till stan jag och sambon för att sova över och träffa min familj och släkt. Haha hur nu tiden ska räcka. Så vi får se hur mycket ändringar de blir men.

Så preliminärt

Mån: Träning på surf
Tis: Promenad
Ons: Vila
Tors: Skog och mark 
Fre: Skog och mark
Lör: Träning ida
Sön: Jogg

1 kommentar:

  1. SV:
    Mja än så länge är det väl mest bara för skoj skull och Matilda har ju alltid ställt upp med att fota och hjälpt till i princip vad man än bett om så det var väl därför jag åkte in till stan enkomt :)

    Det blir väl iaf en hundring i bränsle att åka in till stan så om det är nåt du kan tänka dig så fotar jag gärna när du tränar :).

    SvaraRadera