Sidor

onsdag 13 juli 2011

Resan startar här

Har beslutat mig om att försöka på mig det här med att "hästblogga". Har haft fruktansvärt dålig fantasi tidigare, men efter att ha fått mycket peppande ang träning och ridning av en av mina bästa vänner så känner jag en glöd och de ska bli kul att få skriva av mig om vad som händer här på gården med mina hästar.

Vi håller iallafall på att bygga stall. En av boxarna är uppe och den sista är på gång. Sen är de taket som ska upp och sen måla :) Rummen så som sadelkammare och torkrumm kommer. Men min första prioritet är att få ett funktionellt stall så hästarna kan komma in.

På den här bloggen kommer jag att skriva och berätta om hästarna. Vad dom har för "syfte" med mig och på gården.

Så första inlägget är skrivet, snart kommer hovslagaren och ska sko Jossan. Ska berätta lite senare om hurde gick och vem Jossan är :)

Ger er en bild på mitt stall som min sambo jobbar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar