Sidor

fredag 30 december 2011

Hemma hos oss


2 kommentarer:

  1. Ja precis! :) När jag bytte klubb från sikeå så trivdes jag väldigt dåligt då jag hade en tränare, hon ville att Annie skulle bära sig själv, men hon har inte de musklerna och bärigheten än, eftersom hon bara är riden sen December, och travad sen januari, och galopperad sen april någon gång. Då föll allt samman, och jag fortsatte ju rida för henne även fast magkänslan inte var bra, men sen vart jag så less så jag bytte tränare, och oj vilken skillnad, nu vet jag verkligen att jag kan lita på mig själv. :) det är de viktigaste man kan göra!

    Jag har bara ägt Annie sen i juni, men har haft henne på foder sen December förra året. Hon är väldigt trevlig faktiskt, inte typsikt travar modellen som man så fint kan säga! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju faktiskt så. :)

    När jag red i sikeå så red jag privat för Annika sandegren, hon var min medryttare också. Så när hon flyttade till Skåne så flyttade även jag. Eller jag tog med mig Annie till Vännäs helt enkelt efter sommaren. :)
    (Det var alltså inte i sikeå det blev så fel, utan i början då jag nyss kommit till Vännäs. :) )
    Vad är det för nya som kommer till sikeå? :)

    SvaraRadera