Sidor

onsdag 28 december 2011

A moment like this

Har som fått in en bra rutin med både Oscar och Bavvan.

Oscar går i regel 3 dagar, vila sen 3 dagar ridning, där ibland ena dagen kan vara endast skritt.
Bavvan går nu mer eller mindre 5 dagar i veckan. Då går hon 4 dagar i alla gångarter och jobbas. Medan den 5e dagen så blir de skritt jobb. Vissa veckor har hon gått 6 dagar, men med mitt heltidsjobb så har jag gjort de jag har kunnat för att hinna med dom båda. Men nu verkar de som att 5 dagar i veckan funkar för bavvan. Hon protesterar inte iaf. :) Sen är ju hon som en "pensionär" haha. Hon är min som alltid kommer att finnas hos mig till den dagen hon väljer att lämna oss. Hon skulle nog inte klara av att flytta heller, då de är en speciell dam och du måste kunna prata hennes språk.

Oscar går 6 dagar i veckan, då han är min "lärare" de närmsta året så är han första prioritet att hållas igång.
Kommer att berätta i nästa inlägg om hur han gick igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar