Sidor

söndag 11 december 2011

Man kan inget annat än skratta

Något som jag har upptäckt när man rider Oscar är att jag ofta sitter och ler. Han är så otroligt härlig att rida. Jag kan knappt skriva några "långa" inlägg längre. Vi har de så bra tillsammans. Han är super go när man gör iordning honom. En riktig mysgris!

När man sitter där uppe på hästryggen så kommer jag på mig själv att jag sitter bara och ler.
Sen känns de som att jag kommer att börja skriva mer om våran ridning tsm när vi är mer igång :)

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det känns så bra!

    Sv: Det känns super att vi har börjat hitta tillbaka, och framför allt hittat en tydligare målbild! Det blir seriedressyren i januari, och sen är målet att starta hippo i mars. Vilken nivå beror helt på hur han känns. Men nu till en början ska jag fokusera på att göra allt enkelt och roligt :) Ni borde väl också vara igång till seriedressyren?

    SvaraRadera