Sidor

måndag 12 december 2011

Träningar

Har suttit den senaste timmen och försökt att knåpa ihop ett träningsschema till sikeå. Ska ha möte på onsdag så jag hoppas alla andra godkänner dom datumen jag har kommit med förslag.
Har även mailat nu och bekräftat att jag vill träna för Eva Holmgren på surf i vår. De blir 3 tillfällen.
En gång i januari, mars och april.

Hon har tävlat upp till St.George och har även haft en bra hoppkarriär. Jag tycker hon verkar lovande.
Ska bli kul att pröva. Valde att inte träna för Ann, av den enkla anledningen att vi får mest troligt in 2 olika tränare i sikeå. Så jag har träningsmöjligheter där, plus att då träna för Ann och Eva gör att de blir dyrt men också att jag tror jag kommer bli riktigt nöjd med dom som kommer till Sikeå.
Så jag hoppas jag va snabb nog att få en ordinare plats.

Första träningen är redan sista helgen i januari så de känns kul! Sen ska vi även va med på våran första klubbtävling den 22 Januari :) Vilka klasser jag ska rida får vi se :) Allt hänger vad dom som håller i tävlingen vill ha.
Jag är laddad. Nu ska jag ut med den stora vita och sen blir att jobba Bavvan från marken idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar