Sidor

tisdag 17 januari 2012

Ingen bra start på veckan

Då Oscar fick dom där såren i mungipan och jag inte har något hack att rida på så fick han vila igår.
Idag så har jag fått en låsning i ryggen.. eller den har nog varit på gång ett tag, men har gjort allt för att den inte ska bryta ut. Så jag vågar inte rida helt enkelt ifall de skulle bli värre. Har boka en tid imorgon så dom ska få knäcka till mig.

Så 2 dagars vila för oscar.. inte de jag ville men nu är de så.

Imorgon blir de 3 gångarter men ingen press på att han ska gå samlat, mer bara att han ska få bli rastad och jobb lösgjord.

Torsdag - Dressyrpass alternativt att jag åker in till ridhuset och rider genom programen.

Fredag - Uteritt

Lördag - En jogging tur

Söndag - Första tävlingen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar