Sidor

fredag 18 november 2011

Torsdag den 24e November

Då kommer Oscar. Ska hämta han i övik då transporten inte går längre. Men de gör ingenting bara han kommer hem till mig så fort som möjligt så är jag jätte nöjd!
Iallafall så är de många som är nyfikna.

Jag kommer att ta honom på foder i precis 1 år. Varför inte längre?
Han är så pass utbildad och trygg att vi kommer inte behöva sitta och dola runt i LC i början på säsongen. Utan vi kommer att kunna efter igångsättningen köra på och se vars vi hamnar. Lite bära eller brista, jag kan inte sitta med mina LC LB rundor och bara stanna där. Nu har jag en häst som kan ge mig de jag söker, så då kommer jag att köra på.

Tanken är att jag och Oscar ska tävla så mycket som bara går, vi kommer att åka på längre resor också för att få mer utbud på tävlingar. Så de känns oerhört bra och roligt de här. Sen om vi passar ihop eller så de får vi se helt enkelt. Men jag har ett stort hjärta och inte så svår flörtad så jag tror att han kommer att nå mitt hjärta!

Tänkte senare skriva ett inlägg om hans ras och hans pappa :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar