Sidor

fredag 25 november 2011

Premiär

Efter att Oscars ägare peppade mig att faktiskt hoppa upp i sadeln idag så fick de bli så.
Blev en skritt på 25 minuter. Han va jätte pigg och super glad. Vi hade väl lite otur då ett oväder började direkt vi skulle börja skritta ut. De regnade och blåste mycket och när vi då skulle vända på slätten så ville han inte vända ::P han tyckte vi skulle fortsätta att va ute på våran tur. Han försökte tvär vända några gånger, om de berodde på att han inte gillade att vi skulle gå i motvind de är en fråga.
Men de kändes mer som att han testade mig, vilket inte är så konstigt då vi inte känner varandra.

Men efter lite övertalande så vände vi hemmåt. Jag är nöjd över hans energi, hans lycka och hur harmonisk han är :)

Innan ridturen så friserade jag honom lite, jag borstade säkert över 30 minuter då han va mer svart än vit ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar