Sidor

fredag 4 november 2011

Den 9e November

De är dagen som jag väntar med spänning på. Då ska hästen nämligen bokas för veterinärbesiktning.
Vi har pratat regelbundet och har fått en bra kontakt jag och ägaren.
Har gått igenom utrustning som ska skickas med. Har även fått tag i en tjej som ska komma och pröva Bavvan. Så vi får se om de klickar. Ifall de klickar så kommer Bavvan att gå som läromästare till denna tjej.

De kanske är svårt att förstå varför jag vill ha kvar Bavvan. Men de är hjärtat, hon har en sån personlighet och kemi till den personen hon väljer att fästa sig vid. Trots att hon inte går bra inne på banorna så betyder inte de att hennes avkomma behöver bli så... ja jag har nog bestämt mig för att betäcka. Men de är mycket kvar som jag ska kolla upp och verkligen tänka igenom fler gånger innan jag sätter igång.

Hästen har iallafall varit hos denna tränare där hon har konstaterat att han kan gå St. George :)

http://www.sinnerstad.se/

1 kommentar: