Sidor

lördag 5 november 2011

Du är en ambitiös ryttare

Igårkväll hade vi ett av våra kompispar Ida och lillen, Ida är hon som jag började träna för i sommar.
En duktig tjej som förstod vad jag behövde på träningarna och vi hittade väldigt bra knappar. Bavvan har aldrig varit så fin som hon va i sommar. Men att de inte funkar ändå på tävling är bara Bavvan som kan svara på. Men ida och jag pratade lite om min och bavvans framgång och motgång.

Jag berättade att jag tycker de är tråkigt då jag har tränat regelbundet i 2½ år jag har fått känn av vad som är fel och måste förbättras jag har prövat olika sorters träning men de har fortfarande inte gått.

Då sa ida, att träningarna har ju gått skit bra. Och att på tävling kan de va så att hon inte räcker till när man kommer till dom regionala klasserna. De är hårdare bedömning och domarna vill se mer.
För i LC och LB så går hon ju bra. Där får vi ju över godkänd varenda gång.

Då fick jag höra något som inte många har sagt till mig. "Emelie, du är en otroligt ambitiös ryttare"
Skönt att fler ser de än jag själv. Jag har så mycket vilja, men har inte verktygen att använda dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar