Sidor

tisdag 5 juni 2012

Vad hände?

Jag som verkligen brukar ta mig tiden att sitta här och prioritera tiden att blogga. Men det går bara inte nu. Har inte tid för fem öre. Så nu såhär 20 minuter innan jag ska släppa ihop hästarna på bete, dom ska få äta tills ikväll så dom inte får en chock. Har ju som sagt bettat in dom men jag är lite extra försiktig med tanke på jossan.

Bavvan har vila under nu snart en vecka. Det fick bli så då Rebecka liks skulle till turkland och bli brun. Har så mycket nu så jag hinner knappt med någonting. Men jag tar mig tiden att ge dom kärlek och motion till Oscar som ändå är prion just nu. Så igår var han magisk! Byten som flöt på som bara den, Enkla byten var klockrena. Förvänd, början på lite galopppiruette. Ja han var magisk helt enkelt. Mumma!

Passet dagen innan jobbade vi mest med lösgörande och lite intervaller med att plocka upp och lägga ned formen. Han var fin men lite stark dock riktigt bra på slutet.

Imorgon är det tävling. LA3 känns kul, men är för trött i hjärnan för att ens tänka så mycket på det.

Ska uppdatera med några andra inlägg som är lite mer intressanta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar