Sidor

söndag 10 juni 2012

vad är det för vits?

Står vid en port på skellefteå ridklubb och har just ridit debuten i medelsvår c1. Han kändes fin men inte helt framme så lite små missar vet ej procenten än. Jag har som vanligt inte med mig någon hjälp och idag har jag trårar i ögonen.. Det är sjukt jobbigt att fixa allt och inte få någon hjälp. Nån som håller koll på klockan eller bara är ett stöd.. Ta inte era högra händer för givet för det finns dom som inte har någon alls..


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 kommentarer:

  1. Jag följer gärna med om du behöver hjälp och sällskap!

    SvaraRadera
  2. Tydligen ville mitt namn inte komma med på förra kommentaren :) / cattis

    SvaraRadera
  3. Bara du hör av dig så följer jag gärna med dig någon tävling!:) kram

    SvaraRadera
  4. Bara du hör av dig så följer jag gärna med på någon tävling och hjälper dig!:) kram

    SvaraRadera
  5. Jag har inte heller någon med mig oftast... inte så kul men man vänjer sig att klara det själv! :) Men nog är det skönt alltid de gånger man får hjälp!

    SvaraRadera