Sidor

tisdag 19 juni 2012

Oj vilken dag

Gisses säger jag bara! Jag har mycket att berätta. Exakt för en vecka sen blev jag påkörd på jobbet då jag körde gräsklippare. Puckot som körde på mig stack och allt jag kom ihåg var hur klipparen rev upp bilen på sidan och hur jag från att ha varit på vänster sida av vägen plötsligt var på höger sida, sittandes på klipparen som tur var. Blev hem skickad från jobbet och just då var det lugnt kände inget förrän dagen efter och nu 1 vecka är det smärta både i nacke och axlar.


Så idag har jag både ringt försäkringsbolaget, trafikförsäkring, en läkare, min morbror som ville jag skulle prata med en annan läkare då den första var kass. Djurskyddet ringse upp ang en katt. Sist men inte minst ringde vk. Så var det!


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Men huvva! Hoppas du blir återställd snart. Se till att ta det lite lugnt så det inte blir värre!!

    SvaraRadera