Sidor

torsdag 7 juni 2012

Ett givande samtal

Har under kvällen haft ett givande samtal med min tränare Erica. Hon är ju bara för bra!
Vi pratade om mina resultat på tävlingen och hur jag ska fortsätta träna precis som tidigare.
Att jag inte ska gräva ner mig och att jag måste tänka på hur långt jag har kommit sen jag tränade första gången i Januari. Och det har hon ju rätt i. Jag glömmer bort det där. Vars jag själv var i min ridning i oktober förra året. Mina mål och drömmar med ridningen. Nu känns det som att man börjar närma sig dom mer och mer iaf :)

Tack Erica för att du hjälper mig med att komma på rätt spår då jag ibland går åt fel håll =)

Hästarna på bete :)

1 kommentar:

  1. Jag tycker då inte 650 är för mycket. Ett lagom pris helt enkelt! Så stå på dig :)
    Det är enkelt att man hamnar i ett läge där man bara ser framåt, när man faktiskt kan må bra av att blicka bakåt och se att man faktiskt kommit långt! Just för att inte lägga för mycket press på sig själv och unna sig lite beröm ibland! :) Sen så kan man inte alltid leverera på topp... och de tillfällena får man se upplevelsen som lärorik ändå!

    SvaraRadera