Sidor

fredag 8 juni 2012

Tack för svar

Tusen tack för alla svar på min fråga. Det är det här att blogga handlar om.
Ni har iaf fått mig att stå kvar på den summa jag hade tänkt från första början.

Skönt att veta att man inte är helt bortom flötet!

Som ni ser på tidigare inlägg så får jag inte tag i den vita springaren i hagen. Jädra skrälle alltså!
Men men dom lekte med mig och man känner sig som världens minsta när dom springer runt än och bara jäklas med mig och dom vet exakt vad dom gör och vad som krävs för att jag inte ska ta dom.

Det positiva med dom är iaf att dom trivs super bra ihop. Jossan blir lite irriterad på Oscar men hon är ju gammal och vis och tycker nog att han är lite för framåt :)
Bavvan och Oscar står och kliar varandra och alla tre står gärna tätt intill varandra och äter! Mys :)

Känns dock lite surt att inte kunna rida ikväll.. kanske går tillbaka om 1 timma och prövar igen, bara drygt att alltid rida så sent..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar