Sidor

torsdag 31 maj 2012

Äntligen tjänstledig!

Nuså, imorgon är det premiär för mina ledia fredagar HELA sommaren. Tanken var att börja starta upp mina planer ang hästar och företag. Men då jag inte fick igenom min egentliga tjänstledighetsplan så får det bli så här istället. Träningar kommer att hållas hela sommaren, trodde att ridbaneplanerna var uppskjuten till nästa år pga av att ytan är täkt av timmerstockar (min sambo som inte tänkte efter när han la dom där)
Men jag har en ny plan som jag ska spåna med så det blir nog toppen!

För Oscars del denna vecka så är det intervallträning, dressyr på banan, skogstur som veckan har kvar att erbjuda. På lördag är det bröllop så det blir en tidig morgon att kliva upp och hinna motionera honom innan man ska med bruden till stan för att få en håruppsättning :)
Blir att hård träna inför medelsvårsdebuten den 10e Juni. Hur jag tror det kommer att gå vet jag inte, bra självklart. Jag vill bara att känslan ska vara bra inne på banan. :)


2 kommentarer:

  1. Vart ska ni köpa materialet från och vad blir det?
    Jag har inte kollat upp nåt sånt än, iof så är det inte akutuellt förns nästa år men ändå..
    Tänkte bygga bana här med.
    /Hanna

    SvaraRadera
  2. Det billigaste med frakt å så då man bor där man bor så ser det ut som att det blir MTAB i robertsfors. Har dock inte riktigt bestämt mig om vad jag vill ha för "topp-underlag" finns så mycket olika att välja på :P

    SvaraRadera