Sidor

tisdag 1 maj 2012

Ledighet

Då var man inne på sin sista lediga dag. Sen är det jobb till fredag och helg igen. Under kommande helg är det tävling och träning/ridinstruktörskurs. Fullspäckad helg med andra ord som bara går med ordet HÄST. Me like!

´Haha ganska så sjukt vilken hästnörd man är, det blir bara värre och värre tycker man. Speciellt då man var på middag igår och många frågade min kära sambo vad vi gör det datumet och den helgen och den dagen osv. Han frågar mig och jag säger: Tävling, träning, tävling träning.. Stackars simon. Han får leva nu med att jag inte kommer följa med lika mycket på fester och en massa skoj då jag har i princip ledigt 1 helg i juni och ingen i maj. Men jag vill ju satsa och ingenting ska stoppa mig :)

Idag får Oscar vila, Rebecka rider Bavvan och jag får se om Linnea skulle dyka upp, vi har inte bestämt något så vi får se helt enkelt.

Nu lite ostkaka sen ut och kratta gården, Oh yes, vi har inte en snö fläck kvar :)

1 kommentar:

  1. Fullt upp, som alltid när man är riktig hästtjej ;) Nu har jag en ny blogg! kram

    SvaraRadera