Sidor

onsdag 9 maj 2012

Harmoni

Dom senaste passen så har Oscar upplevts vara loj, men ändå framåt. Svårt att förstå vad jag menar kanske men, han har inte varit lika på somhan brukar utan har varit mer med mig än i från mig när vi har ridit ut.

Så under veckan nu så har passen varit riktigt bra. Han har varit så himla fin i formen och arbetet att jag kunde jobba med byten på vägen hem. OCH det är inget som har funkat tidigare. Då är det mer gasen i botten än att tänka jobb!

Känns kul om det är att vi har börjat jobba ihops oss och kommit till en bättre punkt i våran träning. Jag gillart iaf. Ska bli roligt att åka till Lycksele i helgen dock åker jag själv och vet inte av någon annan som jag känner som ska sova där. Men det blir säkert jätte bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar