Sidor

måndag 19 mars 2012

Veckan

Ny vecka nya tag.
Jag och mina hästar har en förväntansfull vecka framför oss.

Idag blir de att trimma lite längst vägarna med O. Ska fortsätta med byten och kommer jobba med övergångar.
Bavvan får sig en tur runt byn. Med jossi som hand häst :)

Tisdag: Imorgon alltså så kommer jag och Oscar åka till ridhuset för att rida igenom programmen, vi kommer även ha en liten uppvisning för en massa elever. Där jag ska visa hur de går till när man rider ett dressyrprogram. Känns roligt och spännande :) Rebecka rider B så de blir perf!

Onsdag, blir de att fortsätta med jobbet för mig och O. B vilar.

Torsdag. Vila för O och dressyrpass för B.

Fredag. Lugnare jogg med O och B får vi se vad vi gör med .

Lördag. Klubbtävling på SURF. LB1 och LA1. Lite låga klasser för O men känns som en bra start för mig.

Söndag träning för Rebecka :)

Kommer även göra klassbyte i Lycksele. LA1 blir att rida LA4 på söndagen istället. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar