Sidor

måndag 12 mars 2012

En ny vecka

Med lite strul med passet till Oscar så är de nu klart. Så nu är äntligen hästlicens beställd och nu kan jag anmäla mig till vilken tävling som helst. De som dock kändes lite tråkigt var att jag va inställd på att tävla i vännäs på lördagen i LB3 och LA3 men då dom är fulla så anmäler jag mig till reserv och ser hur de går. Blir LA4 och LB2 på söndagen istället.

Hoppas jag får med mig någon som kan va mitt sällskap. :)

Har iaf nyss kommit från jobbet. Fick mycket frågor kring mina planer för denna sommar och även sommaren 2013. Kul att folk på jobbet är så intresserad. Ska nu bara fixa lite här inne i huset sen ut och rida Oscar i det vackra vädret. :)

2 kommentarer:

  1. Ja, plus att jag älskar turkost ;)
    Ja det är alltid skönt att läsa något och känna att man helt håller med :)

    SvaraRadera
  2. Det brukar alltid bli en del strykningar innan anmälningstiden går ut så du har nog en chans att komma med i alla fall. Sen beror det ju på om karantänen på Hippo är hävd, annars så försvinner många URF ekipage som är anmälda.

    SvaraRadera