Sidor

tisdag 20 mars 2012

Mumma

Dagarna har gått och tiden har inte funnits för att sitta vid datorn.

Igår körde jag Oscar till ridslolan i sikeå. Skulle rida för en massa elever och visa hur det går till då man rider ett dressyr program. Uppvärmningen va bra. Visade hur jag rider i honom i en låg form först för att sen plocka upp honom. Red sedan LB1 och han lattjade många gånger trots en riktigt bra framridning. Som jag har känt tidigare är detta för enkelt för honpm. Han behöver rörelser och att de ska hända saker. Skrittade en stund. Sen red jag LA1. Här säger jag bara ett ord. WOW!! Oj så fin han var. Eleverna tyckte själv att de var en bra uppvisning och gav mig beröm för att jag va duktig på att förklara undertiden jag red. Dom kände också att dom inte hade så mycket frågor då dom ansåg att dom fick allt så bra förklarat. Det är ju alltid kul! När jag känner att han blir så "rastlös" av lättare klasser så känner jag att det blir klass byte i lycksele sen får vi se hur de blir i vännäs.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar