Sidor

onsdag 14 mars 2012

Igår va en bra dag

Efter en lugn dag på jobbet i vackert väder kom jag hem, åt snabb middag och ut på en tur med Oscar. Hade med mig hunden också och vi alla tyckte de va super härligt. De va stor skillnad på oscar jämfört med i måndags. Han va en ängel, mjuk och följsam med härlig känsla igår och dagen innan va han ett.monster att rida.


Direkt efter ridturen så åkte jag till sikeå och höll lektioner. Eleverna va super duktiga. En bra övning som jag lägger upp sen :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Sv. Jag vet faktsikt inte. Jag står som reserv på alla tränare, både månads och veckotränare just nu eftersom jag ändå inte får komma dit och träna. Så när karantänen är släppt så tänkte jag nog prova på alla tränare innan jag bestämmer mig vilken/vilka som funkar bäst för mig och Ferro. :)

    SvaraRadera
  2. Ja när vi kommer oss för att komma ut på tävling så antar jag att det blir för surf eftersom att jag rider där nu :) Vilken klubb tävlar du för? :)

    SvaraRadera
  3. Soligt och härligt!
    Ps. Även om du står som reserv är det inte alls omöjligt att du får starta i och med att många brukar droppa av innan :)

    SvaraRadera