Sidor

tisdag 6 mars 2012

My sweet sugar

Ja dagarna går och Emelie är världelös på att uppdatera.

Vad har hänt då?
Jo jag har tränat för Erica, vilket gick kanon bra. Jag känner mer och mer att jag rider med mindre och mindre hjälper. Vi gjorde en kanon bra övningen med svåra rörelser och mycket som ska göras och utföras på bra sätt på kort tid och sträcka. Blev lite förvänd som de verkligen känns som att man har fått knapparna för nu. Lite byten, och dom kan bli mycket bättre!! Fortfarande upp till mig om dom ska bli bättre. I de stora hela super nöjd och jag känner verkligen att jag får hjälp med allt!

Fick jobba över igår trots att jag inte ville, en lång historia. Men detta gjorde att jag kom hem 2 timmar senare än vad jag skulle ha varit så hela min planering blev total kaos!

Ska snart iväg till ridskolan för att hålla i lektioner. Hoppas på peppade och ivriga elever! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar