Sidor

lördag 17 mars 2012

Tävling i Lycksele

I maj kommer det som många vet hållas dressyrtävling i Lycksele.

Jag hade tänkt starta 3 klasser. Lördagen blir de LB2 och LA3. På söndag LA1.
Känns som bra klasser ändå. Jag är så laddad att de är sjukt!

Blir att fixa uppstallning och jag hoppas de är fler som kommer att delta då vi alla som känner varandra
kan umgås och snacka en massa skit precis som Emily sa på sin blogg. Så hoppas vi ses där. Tror de kommer blir kanon kul :)

Jag har tävlat där en gång tidigare 2009 då jag hade haft Bavvan i 2 månader. Så känns kul att åka dit igen.
Men denna gång med en annan häst. Blir spännande och se hur han sköter de på banorna då han ska börja till tävlingskarriär nu :)

3 kommentarer:

  1. SV: Tack för kommentaren, jag tar gärna emot tips!! Idag skötte han sig jättebra och gjorde fina fattningar och inga bockningar. Ja men jag är så orolig att det är något som han ska ha ont av men jag märker inget. Jag känner igenom hans rygg, kollar där sadeln suttit men ser eller känner inget.. Hoppas det är vårkänslor!! :)

    SvaraRadera
  2. SV: det ska jag tänka på :) jag hoppas allt löser sig snart. Vill dra in han till ridhus och träna! :)

    SvaraRadera
  3. Jag har bokat både box och madrass på anläggningen så se till att boka du med, så kommer vi ha det så mysigt på kvällen ;)

    SvaraRadera