Sidor

torsdag 2 februari 2012

Bloggstopp

Efter ett samtal igår så börjar jag känna ett bloggstopp..
Samtalet va inte dåligt, de va bra och de va otroligt givande att ha göra med en sån ärlig människa.
Bara de att jag är mer rädd för vad som kan hända. Men de är väll något man får leva med då man bloggar. Folk berättar för sina kompisar och dom för sina kompisar, precis som de är. Men denna gång tycker jag att de gick åt fel håll.

Så de kommer vara tyst ett tag här framöver. Jag och mina hästar får vara ifred ett tag.
Så jag återkommer mer uppdateringar och kanske då kan berätta om vad samtalet innehöll.

Kanske även blir så att jag kommer göra bloggen lösenskyddad, men de får vi se om längre fram.

Vi hörs.

2 kommentarer:

  1. Vad synd Emelie, jag tycker att det var roligt att läsa om dig och hästarna! :-)
    Tyvärr finns det dock allt för många som "sväljer elefanter" och hittar på historier för att på något sätt förverkliga sig själva, tyvärr är det ofta avundsjuka som det grundar sig i.

    SvaraRadera
  2. Tack Erica! Jag kommer fortsätta men när vet jag inte, kan va om några dagar eller veckor. Jag tycker om att skriva av mig och berätta om min vardag. Men tyvärr så har de gått lite för långt för allmänheten att de drabbar min tid med oscar. De vill jag inte :(

    SvaraRadera