Sidor

onsdag 22 februari 2012

Se möjligheterna

Blogglusten har varit liten denna vecka. Men ska försöka bättra mig.

När man bor som man gör här ute, utan ridhus och nästan bara vägar att rida på under vintern. Så måste man alltid försöka se möjligheterna. Jag har en plan med min gård. En plan som jag hoppas på att få fortsätta jobba på med hjälp av duktiga människor. Jag har ett mål som jag kommer att skriva om i ett annat inlägg.

Oscar är super fin, han är rund och fin i kroppen, självklart finns de mer att bygga men han är mycket bättre. Bavvan är pigg och glad. Hon har redan börjat få "må bra fläckar". Jossan provrids ikväll och jag håller tummarna på att dom tycker om henne.

Lite bilder kommer sen.

Men under tíden, en kort film på Jossa och Bavvan som busar i hagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar