Sidor

onsdag 22 februari 2012

Målstege

De finns mycket som man skulle vilja göra med livet. De finns många fantasier och drömmar.
Jag bor på en gård med möjligheter. Jag ser bristerna med att inte ha vissa saker men försöker vända på de hela och ser alla möjligheter.

Jag har en målstege som handlar om mitt framtida yrke. En chansning och ett test för att se om man kan lyckas.

Jag har även en målstege för min ridning.


 Med Oscar kan jag skriva i punktform.
Under året 2012
  1. Träna upp O så att vi blir starkare och starkare
  2. Träna upp mig själv lite bättre så jag blir en bättre ryttare
  3. På SURFS hemma tävlingar rida LB LA
  4. Rida på godkända resultat i LA
  5. Under september tävlingarna om allt går som jag vill rida Medelsvår C1 lr C2 på kandar
  6. Ta ett stor beslut

1 kommentar: