Sidor

lördag 18 februari 2012

Träningen inställd

Hos oss är de storm, de blåser så mycket att infarten/utfarten till e4an har drevat igen. Så Ida som bor i början av byn ringde och sa att hon inte skulle träna idag då de är osäkert om man ens kan ta sig hem igen.
Så jag fick lov att göra samma sak. Ringde Rebecka så nu har vi bestämt att är de bra väder nästa helg så åker jag in på söndag och tränar för henne där en stund istället.
Lite surt känns de men sånt man får leva med.

Jag väljer att ta min och hästens säkerhet först än att riskera något bara för en träning.
De är dåligt före på e4an pga av vädret, de ska börja snöa, plus att vägarna på slättarna drevar igen.

Så jag kommer nog att avvakta och se om vindarna ger sig lite, så rider jag senare idag. Både Bavvan och Oscar ska motioneras. Jossi ska få en promenad med vovven ikväll innan Mello :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar