Sidor

torsdag 23 februari 2012

Sommar sommar

Åh vad jag längtar till sommaren! Har en hel del planer, kommer mest troligt att hålla kurser här hemma bara ridbanan blir som jag och min kära vän Mia hade tänkt oss. Men de känns super kul iaf!
Har redan fått en del respons om att många vill komma och träna när ridbanan står klar . Så de känns riktigt roligt. När man började i Sikeå så känns de som att ens kunskap har blivit större. Men de sitter nog i att man är mer målmedveten också. Känns också som att man vill ha min hjälp mer och att man frågar mig om de är något man undrar över. De värmer, för då får jag svar på min fråga om jag är tillräckligt duktig för att hjälpa ryttare med sina hästar. :)

3 kommentarer:

  1. Sv. Då hoppas jag på att vi ses där då. :)

    Nja, Ferro är fortfarande under igångsättning. Jag har haft en del problem med allt möjligt som sätter käppar i hjulen den här vintern. Men förhoppningsvis så kommer vi igång ordentligt i mars. :)

    SvaraRadera
  2. Jo det var himla lyxigt att få sig ett täcke sådär! Jo, det känns ganska bra faktiskt. Han har en högre lägsta nivå och det känns som sagt ganska bra... men vi jobbar på fortfarande! Mycket kvar att träna på :) Men planen är att vi ska starta vännnäs.

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie!
    Tänkte bara höra om du hyr ut bete i sommar? :)
    /Liza

    SvaraRadera