Sidor

lördag 27 augusti 2011

Funderingar

Har funderat mycket på hur jag ska göra med mina klasser på surf den 8-9 september.
Är anmäld på lördagen LB1 och A3an, söndag LB2 och LA4an. De som känns är att jag tycker de blir mycket med 4 klasser på en helg, speciellt då hon inte kommer att ha sovit inne så länge innan helgen.
Så jag tror att de blir att stryka sig i LA4an för att gå all in i LB2an!

Dock funderar jag en liten stund till. Har på mig till den 2a september att bestämma mig. Alla är vi olika. Men som jag kände i boden att 3 klasser va tillräckligt både för mig och min häst. Så de känns lite mycket att rida 4 klasser. Men som sagt man är olika.
Vill känna att vi har lite bättre kondition och styrka innan vi kan börja köra 4 klasser. Plus att för mig ska känslan vara bra i alla klasser, behöver inte komma placerad utan jag vill ha en bra känsla ett bra flyt och rider jag då min häst och känner att hon är trött. Då måste man träna mer och bygga mer. Jag vill inte utsätta henne för något hon inte orkar eller som jag inte orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar