Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Varken bu eller bä

Jag har gjort ett misstag och de är att ha för stora förväntningar på boden. När de har gått så jäkla bra med Bavvan så är vi nu i en tjaffs period. Visst de är mest troligt pga brunsten som är VÄLDIGT extrem, men jag ville ju att allt skulle flyta på som de har gjort. Hoppas att så mycket som möjligt släpper till på lördag.

Mina förväntingar till boden är inte att jag ska vinna hela skiten utan jag vill ha en trevlig och rolig tävlingshelg med bra vänner. Ritterna ska vara bra helst godkänd men blir inte arg eller besviken ifall jag hamnar mellan 57-och 60% varför? Jo av flera anledningar:

1. ´De blir första meeting
2. Första riktiga tävlingen för i år
3. Första borta tävlingen

Vi är i princip lite nybörjare för i år och jag vill att hon ska va lugn och få en bra känsla över helgen.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är bra att gå in med "lägre förväntningar" som du säger. Tänk bara på att ni ska ha kul och få en erfarenhet. Går man in med den inställningen så är det ju större chans att det går bra! Vi vet ju att ni har förutsättningarna :)

    SvaraRadera