Sidor

söndag 15 april 2012

Veckan med stort D

Har varit dålig uppdatering denna vecka. Kan väll säga att lusten har inte funnits och hela veckan har jag varit down. Det har gått super bra med hästarna och träningen med Oscar. Men det är mycket känslor just nu ang hästarna, jobb och ja mest om hästarna. Man skulle kunna säga att sen förra helgen då jag fick frågan om B va till salu så brakade livet ihop.. va som en kniv i hjärtat, tankarna har funnits och så men att få höra det kändes det som att det blev på riktigt. Svårt att förklara, men det är många tankar som far runt i huvudet om köp av O och behålla B. Sälja B, lämna tillbaka O. Direkt jag tänker på att inte köpa O så rinner tårarna, att sälja bavvan så rinner tårarna. Att veta att jag inte kanske kan få det som man alltid vill så blir det jätte jobbigt.

Efter varje ridtur denna vecka har jag fått torka tårnarna. Ju mer och mer jag får till alla knappar och får denna underbara känsla med O, varje gång vi gör svåra rörelser som han hjälper mig att genomföra så blir det jobbigare att hoppa av och veta att framtiden inte är bestämd och att jag inte vet hur det kommer att bli.

Varje gång jag sitter upp på Bavvan, gör alla dem rörelser som vi lärt oss tillsammans. Hur allting flyter på och härlig känsla det är att sitta på mitt hjärta och ha roligt tillsammans så gör det så ont att ens tänka på att hon inte skulle få leva sitt liv med mig till den sista dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar