Sidor

fredag 27 april 2012

Ändrade planer

Dom kommande tävlingarna har blivit lite ändrade.
Så så här kommer det att se ut.

Hade en plan på att pröva en medelsvår C2 på den sista seriedressyren men kommer att fokusera på att galoppen ska funka bättre i LA så det blir LB LA.

Lycksele 12 maj. Åker dit ändå och tävlar lördag och söndag. Av den enkla anledningen att han behöver rutin och jag behöver mer timmar på tävlingsplatser så jag får mer rutin och koll på läget.

Surf 26 maj
Har anmält mig till 4 klasser men kommer att stryka mig i en. Får se vilken det blir. Allt beror på om vi får plats i medelsvåra och om jag kommer tycka att vi är redo för debuten då. Men det tror jag.
Surf är som hemma så det kan vara skönt att detbutera där :)

Surf 6 juni.
Har anmält mig till långbana LB och LA dock så får vi se. Ska nämligen till skellefteå 4 dagar senare

Skellefteå 10 juni
Har anmält mig till en medelsvår och LA4 på söndagen

Sandgärdan 16 juni
LA3 och Medelsvår.

Sen är det urf och där har jag inte bestämt mig då det är 3 dagars tävling om vilka dagar jag ska tävla.

Sen semester för Oscar!
Och nya hästar för mig att rida :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar