Sidor

torsdag 5 april 2012

Igår kväll

Hade jag en super mysig kväll. Red Oscar i ett pass med intervallträning. Det behövdes då han hade MYCKET energi som ville försvinna.

Bavvan fick sig en promenad i 45 minuter, då jag kände att jag behövde röra på mig också. Hade henne inspänd så hon fick jobba med ryggen hela tiden. Vi båda var super nöjda när jag kvällade och sa godnatt. En lagom kväll med mycket mys :) Bavvan va väldigt kärleksfull, hon har sina dagar då hon nästan ska krypa upp i ens knä och ibland vill hon knappt pussas trots godis.

Jossan hade en liten 7 årig tjej som prövade henne igår. Allt gick kanon och det ser ut som att Jossan har fått sig en medryttare till :) Känns super bra! Lill jossi vill också komma ut och när man är världens bästa med barn så kunde det inte ha blivit bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar