Sidor

måndag 9 juli 2012

Nytt

Har haft så dåligt med schabrak till hästarna, eller dåligt. Jag är less på dom.
Så förra veckan har jag beställt 5 nya som har kommit. Fick ett sms nu på morgonen så det blir att hämta paketet idag. bilder kommer sen.

Har även handlat på rea online, där det blev ett regntäcke till Oscar och ett vintertäcke. Regntäcket fanns bara i 165 så det är tur jag har en stor häst !

Tidigare för kanske en månad sen så köpte jag även ett kandarträns. Ett Jacson som var på super super rea! Betalade 565 kr och det skulle egentligen ha gått på 2300 kr!
Har ridit med det 1 gång och jag är super nöjd! Tränset är mjukt och otroligt stilrent med en super snygg nosgrimma. Känns kul att ha ett kandar som inte kanske alla andra har.

Blir bilder på allt detta senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar