Sidor

fredag 6 juli 2012

Mycket på en gång

Jag hade inte suttit på en häst på en vecka, jag kände att det var dags att börja på ny kula. Så jag gjorde iordning Bavvan som hade blivit riden av Rebecka under veckan och for och hoppade hjärtat!
Hon är tjockare än tjockast men jobbade på bra. Körde med galoppbommar, travbommar och en 2 kombination på kanske 70 cm.

Hon var laddad och det var oerhört skönt att sitta upp igen. Oscar ska vila till och med imorgon, då har han fått 10 dagar och jag har fått starta om batterierna efter allt som hänt/händer.
Det har även tagits stora beslut om framtiden som ni får veta mer om sen, jag vill inte skriva ut något som inte är helt helt klart.

Sundsvallsresan kommer att väntas med. Även provridningar kommer att väntas med. Men det kommer att hända och när det händer, kommer ni få en chock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar