Sidor

fredag 27 juli 2012

Hemma igen

Hejsan hoppsan!
Då var man hemma på svenskmark igen efter 4 härliga dagar i Barcelona.
Jag tänkte dela med mig lite om hur dagarna har sett ut lite kortfattat och hur det ser ut framöver.

Oscar har känts super fin i ridningen det är dom enkla bytena vi MÅSTE fortsätta jobba på. Under tiden vi har varit borta så har en av mina vänner motionerat honom 2 dagar och vilat 2 dagar det betyder att det blir att köra på för fullt hela helgen ink idag.

Ponnyn för tillridning har det gått riktigt bra med, hon har sina stunder som blir mer och mer sällan där hon fösöker att säga emot och protestera. Men jag tror att hon har börjat fästa sig vid mig då hon kom travandes glatt mot mig i hagen då jag hälsade på efter att ha varit borta i 4 dagar. Hon har blivit riden av en av mina medryttare, där under veckan det blev ett litet problem. Men detta betyder bara mer träning och försöka ta tag i problemet ännu mer och fixa det så bra som möjligt.

Bavvan har det super. Hon rid av mig och mina tjejor. Ett hjärta av guld som ALDRIG kommer lämna min sida. Även om vi inte tävlar eller tränar längre så är vi bästa vänner som litar på varandra till 110%. Den vänskapen hon och jag delar hoppas jag att många får uppleva tsm med sina hästar. Den är obeskrivlig.

Oscar ska nu under helgen ridas ut idag för att få sträcka lite på sig. Imorgon ett pass på banan. Söndag likaså. Måndag blir det att jogga bort ev träningsvärk. Tisdag kanske träning för Erica om möjlighet finns. Onsdag vila, torsdag jogg fredag åker vi till Luleå på tävling!


Bild från när jag packade och åkte till Boden förra hösten.
Nu peppar jag för att åka till Luleå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar