Sidor

söndag 15 juli 2012

Nu är hon här

Idag vid lunch kom min projekt ponny. Hon är en c-ponny som heter Jill.
Ska ha henne i 4 veckor att träna och vidarutbilda då hon är lite svår ibland för barnen på ridskolan där hon står. Hon behöver lite mer muskler och rutin. Jag är peppad på denna donna och hoppas att jag får en bra försmak på det jag kommer att hålla på med nästa sommar.

Ni får bild på henne senare ikväll, jag kommer att rida henne och känna och kläma mer i morgon, därefter kommer jag att lägga upp planeringen och träningen för henne.

Här hemma på gården börjar allt rulla på. Oscars svullnad har gått ned och igår red jag i alla gångarter så det känns bra. Vi har fått tag i en super bra granne här i byn som har otroligt mycket mark som vi ska få göra balar av. Så vi hjälper till såklart, simon kör traktor, hämtar och lastar. Och jag plastar in dom :)

1 kommentar:

  1. Så himla bra att få tag på hö så där enkelt! Och spännande med ett litet projekt :)
    SV: Jo det känns verkligen kul igen! Så jag hoppas att det kommer att fortsätta gå framåt och att jag kommer få lite roligare tävlingserfarenheter... :)

    SvaraRadera