Sidor

torsdag 14 februari 2013

Torsdag 14/2

Alla hjärtans dag idag. Har fått en super god middag av Simon och en härlig chocklad ask med hjärtan. Köpte en jätte snygg skjorta till honom. Finns det något roligare än att köpta kläder till killar? I love it!

Har lite uppdateringar kring Walle han som skulle ha kommit idag. Ja ni läste rätt "skulle"..
Får vänta en vecka till då det blivit en massa strul återigen med transporten. Har bokat honom i ett bolag som skulle hämta honom och när jag ringde för att få det bekräftat att dom körde den vägen så bokade jag en plats. Sent på måndag kväll får jag ett samtal "vi vill att du får hästen till en annan stad".. vilket inte går då min förmedlare bara har en övernattningsbox i just den staden som jag kollade upp att dom faktiskt körde till..

Så lite irriterande är det. Men vad ska man göra..

Förutom det så känns allt mer peppande. Oscar är super trevlig nu och har en väldigt positiv inställning till att ridas ut, vilket är en stor lättnad! Bavvan ska fortsättas hoppa på söndagar så mycket som möjligt, så på söndag då dressyrträningen är inställd så blir det att åka med Bavvis och hoppeliskutta :)

Gick in på en av mina vänners blogg och såg detta..

Vem är din förebild? - Emelie Sandström är grym

Man kan tro att jag är med barn (Men är verkligen inte det) men jag gråter till allt just nu.
Blir så rörd av små saker och det här en större anledning men oj vad rörd jag blir! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar