Sidor

söndag 3 februari 2013

Mycket att förbereda

Nu är det mindre än en vecka tills han kommer på transporten. Grejer ska köpas, foder ska fixas. Det är så roligt att få titta på saker o beställa nya fräscha saker till MIN häst.
Det känns nästan för bra för att vara sant. Jag hoppas att allt kommer gå bra och att det kommer vara en häst som är det jag tror.

Köpte denna häst osedd. En chansning, men jag har just nu inga förväntningar om att han kommer vara världens bästa eller att han och jag kommer glänsa på en gång. Jag går in med en neutral inställning, första gången jag sitter på honom, första gången jag kommer hålla på med honom det är då mina förväntningar kommer att börja.

Allt jag vill nu är han kommer hit, får börja lära känna honom och komma igång tillsammans.

3 kommentarer:

  1. Alltid en risk att köpa en häst osedd. Hoppas det går bra, ser häftig ut! kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Vilken läckerbit! :) Ser fram emot att få följa med på er resa! :) Hoppas allt känns super när han kommer på plats! :) Vad heter han? :)
    Sv, Ja ni är så välkomna! Känns super bra :)

    SvaraRadera
  3. Det ska bli så roligt:-) . Och du förkänar (stavning) en bra häst. Du jobbar och sliter med vi tröga:-) och ger aldrig upp.

    SvaraRadera