Sidor

fredag 9 september 2011

Låt helgen börja

Så nu sitter jag i mina myskläder hemma hos pappa. Har varit på klubben och fixat inför tävlingarna i helgen, hästen är riden lösgörande inför helgen och duschad. Ska bli spännande att rida min första LA3. Ska bli kul att se alla fina hästar och få lite inspiration. Ska även bli roligt att hejja och stötta alla vänner som ska vara med och hela klubben förstås.

Känslan inför imorgon går inte riktigt att beskriva. Jag är lugn, tänker inte så mycket på hur de kommer att gå. Självklart man man tycka att prestationsångesten borde va hög då de gick så bra i sikeå.
MEN, de va för de första kortbana, i helgen blir de ju som sagt 1 kort och 2 långbanor. Fler anmälda = mer konkurans. Sen när de kommer till regionala klasser, jag har ridit 2 såna tidigare så jag har inga förväntningar mer än att de ska kännas bra. Vi ska va ett team, de teamet som vi är när vi är som bäst. :)
Men i LA3 är jag nöjd med över 56% lite lågt kan man tycka men med tanke på hur mycket vi har utvecklats i sommar så vill jag ändå inte ha för höga förväntingar.

LB klasserna 60% och uppåt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar