Sidor

onsdag 11 september 2013

Lite tidsbrist men behåller rutinerna

Onsdag idag, fullt upp från att man kommer hem från jobbet. Laga mat, fixa stallet, cykla 6 km och sen var tanken att jag skulle rida. Men åkte iväg till ridklubben här i Robertsfors och tittade på Marc träning. Var roligt och inspirerande att se något nytt och lite nytt tänk. Ska verkligen ta med det han sa till dom andra ekipagen. Nästa gång han kommer blir det att rida för honom. Känns som att han kan hjälpa oss en bit på vägen. Och om han inte kan det så har jag iallafall prövat.

Walle fick en barbacka tur i mörkret när jag kom hem. Har precis kommit in och ska nu duscha och mysa ner mig i sängen. Imorgon kommer för första gången mina elever till mig och ska träna här hemma! Lyx i livet för Emelie Sandström. Så ska gå från jobbet lite tidigare imorgon så jag hinner rida Walle innan dom andra kommer hit.


Jag och Khadir efter prisutdelningen i Vännäs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar