Sidor

lördag 8 september 2012

Förändring

En ny design på bloggen, kändes som att det behövdes. Älskar bildens som header, är tagen av Matilda Nordström. Klicka på hennes namn så kommer ni till hennes blogg.

Har funderat mycket på det här med bloggandet. Det är oerhört roligt när man har tid att skriva av sig om allt och ibland vill man skriva av sig om livet rent allmänt. Men det känns som att denna blogg skulle egentligen vara en ren hästblogg, men a vi får se om jag börjar lägga ut lite inlägg om livet i allmänhet.
Vet inte vad ni som läser tycker men.

Har sett att trots att man inte uppdaterar så har man ändå minst 70 sidovisningar per dag. Vilket jag tycker är mycket då jag trodde att det kanske bara var 10 stycken som läste bloggen och av dom är 8 vänner till mig.

Kommer med ett till inlägg där ni får höra lite om av som har hänt den senaste tiden.

1 kommentar:

  1. Gör inget om blandar både häst o allmänt om livet tkr jag! :)

    SvaraRadera