Sidor

söndag 2 oktober 2011

Härliga helg

Helgen har tiden spenderats mycket i stallet. I fredags vajag ut på en blandad tempo tur i ca 2 timmar. Var hur härligt som helst på kvällen och Bavvan uppskattade de väldigt mycket.
På lördagen hade Jossan en hel dag med mig. Vi putsade och friserade henne. Sen longerade jag henne nere på en åker. Sen fivk hon stå och äta en massa gräs länge medan jag satt och solade i värmen. Gisses så varm de va! Bavvan fick vila då jag ville ge Jossan en dag då de är en riktig jossandag. Så Bavvan fick nöja sig med en putsning och lite pussar när de va dags att gå in för kvällen.

Idag ska jag rida bavvan blir nog runt bäck. En tur som tar ca 1 timme och är perfekt med blandat underlag.
Jossan ska ut på en barbacka tur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar