Sidor

onsdag 26 oktober 2011

De är mycket som händer

Om vi säger så här så har de hänt MYCKET sen jag skrev sist.

En lång historia börjar här:

Har tänkt mycket på hur jag vill göra med Bavvan och jag kom då fram till att jag och Bavvan vi har färdigt tävlat tillsammans som de ser ut nu. Vi har nått våran punkt, MEN känner att jag ändå vill se vad jag vill göra med henne. Kanske betäcka till våren eller att ha kvart hon till sommaren och därefter se hur de känns.
Men en medryttare ska letas efter. Sen tänkte jag mycket på framtiden och har velat och fantiserat fram och tillbaka på vad jag vill göra.

En tjej på min hemma klubb fick en super fin häst på foder. Vilket man tror inte kan hända, vem skulle vilja låna ut en toppen häst till någon som man inte vet vem de är och lita på den till 100 % att hästen är i de skick den va när man lämnade den då man får tillbaka den. Men hon har fått de chansen och de går kalas bra för dom! Så då slog de mig, tänk om jag kan få ha så tur..

Så jag la ut en annons på hästnet. Där jag skrev om vad jag sökte för häst, vem jag är osv. Den las ut i fredags och på måndag får jag ett samtal av en kvinna i Västervik. Hästen verkar toppen han har ett bra psyke ser trevlig och snäll ut. Vill berätta mer om hans utbildning och bakgrund, men de får ni veta när jag vet mer. För nu ska han veterinärbesiktas sen får vi se vars vi hamnar! :)
Håll en tumme eller 2 för min skull nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar