Sidor

torsdag 6 oktober 2011

Lycka

De har hänt något konstigt med mig. Ju mer jag rider och tränar med bavvan så inser jag hur mycket jag uppskattar varenda minut med henne. Även om de är en vilo dag, en skritttur runt byn eller ett hårt träningspass så är varenda dag en lycka för mig. Jag vill bli bättre och bättre, nästa häst ska va en riktigt fin gångartshäst. Jag hoppas att nästa säsong är vi starkare och att vi ska kunna röjja på tävlingsbanorna. Annars är de dags för oss att avsluta. Då kommer jag fortsätta träna men inte tävla. För träningarna gör dig bättre och bättre. Tävlingarna visar du resultatet (om du har möjligheterna). Som sagt en säsong till ger oss en chans med. Eftersom hon är inte en gångartshäst med egen motor känns de som att de är svårare att få hennes vilja och bjudning. Kan ha fel men så känns de. Jag vill göra de bästa för mitt hjärta och tycker inte hon att de är kul så får vi hitta på något annat. Tills de är dags att välkomma in någon ny i familjen :) (En häst alltså) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar