Sidor

tisdag 25 juni 2013

Dunder förkylning, tapp sko och sen utrustning

Det är mycket nu. Tävling på söndag och just nu är det ett frågetecken om vi ska tävla eller inte.
Igår blev jag förkyld och idag har jag fått åka hem från jobbet. Igår skritt jobbades min herre och då såg jag att han tappat en sko. Hovslagare får jag inte tag på. Antingen har dom tid efter helgen eller svarar dom inte alls. Min utrustning så som det nya bettet till Walle är försenat och
jag kan inte rida på det raka som han har nu då det är väldigt mycket för stort.

Ja så vi får se hur det går för oss. Idag om jag orkar blir det att rida ett pass igen vid betet. Han var så fin i förrgår och den känslan sitter fortfarande i. Så jag hoppas han är lika fin ikväll om jag orkar rida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar