Sidor

lördag 23 augusti 2014

Kroppen sviker återigen

I måndags vaknade jag av att min förkylning som jag hade fått vara fri från under helgen hade kommit tillbaka. Bitter som jag blir så for jag på jobbet och tänkte som vanligt att det borde gå över. Inte stanna hemma och tycka synd om sig själv för då blir det ibland bara värre.
Under lunchen åt jag och Kim (min sambo) rester från helgen och ca 20 minuter efter att jag har fått i mig lunchen spyr jag upp den. Kim kommer hem ca 30 minuter senare han med och vi båda kräks ikapp.. Matförgiftning..

Vilket gjorde att min ridning på måndagen inte blev av. Tisdag tog jag ett ganska lätt pass på banan i ca 30 minuter då jag fortfarande var ganska seg efter måndagen. Men han var fin och väldigt lyhörd.

Jag blir så less på det här att aldrig få vara frisk. Precis när man mår som bäst så kommer en förkylning och vill aldrig försvinna.

Planen framöver är att lägga in ett pass med bommar och gymnastik hoppning. När vi sedan är starkare och har bättre kondition så blir det rena hopp pass som kommer att ske. Jag är taggad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar